Compliant Policy
1.1. Bij klachten over de werking van de Website of aanverwante diensten kan de Gebruiker contact opnemen met ca-va via: contactformulier of per e-mail (office@ca-va.be). Een Gebruiker kan met name een klacht indienen over een vermeende schending van Verordening (EU) 2019/1150 (indien van toepassing), technische problemen en tweedehands maatregelen of handelingen die hem ernstige overlast bezorgen. Klachten dienen door Gebruiker binnen bekwame tijd en uiterlijk binnen 2 maanden na constatering van een gebrek bij ca-va te worden ingediend.
1.2. Klachten dienen zo volledig en duidelijk mogelijk omschreven te zijn. Bij het indienen van uw klacht moet u het woord "Klacht" invullen in het veld gereserveerd voor de omschrijving van uw vraag in het contactformulier of in de titel van uw e-mail.
1.3. Na ontvangst van de klacht bevestigt ca-va de ontvangst van uw klacht en wordt u binnen vijf werkdagen geïnformeerd over de termijnen waarbinnen u van ons een voorstel tot oplossing van het probleem ontvangt. We doen ons best om ingediende klachten zo snel mogelijk op te lossen.